Szczegółowe dane komórki
Do zadań stanowiska ds. księgowości budżetowej należy:
1. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów budżetu Gminy i pozostałych rachunków budżetu Gminy.
2. Planowanie i sprawozdawczość budżetowa z wykonania dochodów gminy i wydatków jednostek organizacyjnych GOPS i GOK.
3. Przygotowywanie projektów budżetu dla jednostek organizacyjnych GOPS, GOK i jego zmian.
4. Opracowywanie analiz zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu.
5. Opracowywanie planów finansowych jednostek organizacyjnych GOPS i GOK i zgłaszanie ich zmian.
6. Prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej dla jednostek GOPS i GOK.
7. Sporządzanie przelewów za faktury wystawione na rachunek Urzędu Gminy.
8. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej podopiecznych GOPS i rozliczanie z ZUS.
9. Pomoc Skarbnikowi w opracowywaniu budżetu Gminy.
10. Prowadzenie spraw związanych z obliczaniem, przyznawaniem i wstrzymywaniem wypłat dodatków mieszkaniowych zgodnie z przepisami prawa – w przypadku długotrwałej nieobecności pracownika zobowiązanego do prowadzenia tych zadań.
11. Prowadzenie spraw należących do zadań Skarbnika Gminy w przypadku jego nieobecności w pracy.
12. Zatwierdzanie do wypłaty dowodów kasowych i księgowych Urzędu, GOPS i GOK.