Szczegółowe dane komórki
Do zadań stanowiska pracy ds. budownictwa, planowania przestrzennego, inwestycji i zamówień publicznych należy:
1. Koordynacja zadań w zakresie ustalania warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
2. Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowaniem i realizacją planu zagospodarowania przestrzennego gminy, nadzór nad realizacją ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
3. Współpraca z konserwatorem zabytków w zakresie utrzymania i użytkowania obiektów zabytkowych.
4. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi.
5. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości w gminie.
6. Prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, ochrony przyrody i gospodarki wodnej.
7. Prowadzenie spraw związanych z opieką nad grobami i cmentarzami wojennymi oraz miejscami pamięci narodowej.
8. Organizowanie przetargów na wykonawstwo inwestycji gminnych.
9. Koordynacja zadań w zakresie modernizacji i utrzymania oświetlenia gminy.
10. Prowadzenie zadań dotyczących zamówień publicznych.
11. Sporządzanie dokumentacji z zakresu przyjęcia, przekazania lub likwidacji środka trwałego z zakresu inwestycji.
12. Nadzór nad realizacją inwestycji i remontami placówek oświaty.
13. Sprawowanie nadzoru nad samodzielnymi stanowiskami pracy z zakresu gospodarki komunalnej i gospodarki ziemią.