STANOWISKO PRACY DS. OBRONNYCH, P.POŻAROWYCH, OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Szczegółowe dane komórki
Do zadań stanowiska pracy ds. obronnych, p.pożarowych i ochrony informacji niejawnych i działalności gospodarczej należy:
1. Prowadzenie ewidencji członków pododdziałów OC.
2. Uzgadnianie z WKU Chełm osób podlegających obowiązkowi służby w formacjach OC.
3. Opracowywanie planu OC Gminy i Planu Zarządzania Kryzysowego.
4. Stała aktualizacja planów OC i PZK.
5. Organizacja szkolenia formacji OC i masowego ludności.
6. Organizacja ćwiczeń i treningów z formacjami OC .
1. Opracowanie planów szkolenia z zakresu OC oraz prowadzenie ewidencji przeszkolonych.
2. Opracowanie projektów zarządzeń i wytycznych Szefa OC Gminy w zakresie przyjętych zadań.
3. Opracowywanie sprawozdań i meldunków z realizacji zadań OC.
4. Przestrzeganie zasad prowadzenia dokumentacji materiałowej OC.
5. Opracowywanie tabel należności sprzętu dla formacji OC i ludności.
6. Właściwe gospodarowanie sprzętem i materiałami OC znajdującymi się w magazynie gminnym.
7. Organizowanie okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu OC.
8. Właściwe gospodarowanie funduszami przeznaczonymi na potrzeby OC.
9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Szefa OC gminy, Wydział Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Chełmie i Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.
10. Opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji „Akcja Kurierska”.
11. Prowadzenie Rejestru świadczeń osobistych i rzeczowych oraz ścisła współpraca w tym zakresie z WKU Chełm.
12. Opracowanie dokumentacji „Gminny Zespół Reagowania Kryzysowego” i bieżąca aktualizacja.
13. Prowadzenie ewidencji członków pododdziałów OC.
14. Uzgadnianie z WKU Chełm osób podlegających obowiązkowi służby w formacjach OC.
15. Opracowywanie planu OC Gminy i Planu Zarządzania Kryzysowego.
16. Stała aktualizacja planów OC i PZK.
17. Organizacja szkolenia formacji.
18. Utrzymywanie w gotowości stałego dyżuru .
19. Organizacja ochrony dotychczasowego miejsca pracy (DMP).
20. Opracowanie i bieżąca aktualizacja statutu organizacyjnego gminy na czas „W”.
21. Uwzględnianie w planach gminy potrzeb ochrony p.pożarowej.
22. Prowadzenie ewidencji i rozliczanie zużycia materiałów pędnych przez jednostki OSP.
23. Prowadzenie ewidencji sprzętu p.poż. będącego na stanie w jednostkach OSP.
24. Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu ochrony p.pożarowej.
25. Współpraca z KM PSP w Chełmie.
26. Współpraca z Zarządem Wojewódzkim i Powiatowym ZOSP RP.
27. Prowadzenie rejestrów ewidencji działalności gospodarczej.
28. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
29. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Chełmie.
30. Prowadzenie zadań z zakresu promocji i rozwoju gminy.
31. Obsługa kserokopiarek i wykonywanie małej poligrafii dla potrzeb własnych i jednostek organizacyjnych.
32. Nadzór nad Rezerwami Mobilizacyjnymi Urzędu Mieszkalnictwa (agregat prądotwórczy)
33. Sprawozdawczość z nadzoru nad rezerwami.
34. Zakup paliwa, rozliczanie paliwa i diagnostyka sprzętu do agregatu.
35. Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych i prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych, oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.