Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Białopole

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
STANOWISKO PRACY DS. OBRONNYCH, P.POŻAROWYCH, OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Adres komórki
,
Telefon
/082/ 568-22-04
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań  stanowiska pracy ds. obronnych, p.pożarowych i ochrony informacji niejawnych i działalności gospodarczej należy:

1.      Prowadzenie ewidencji członków pododdziałów OC.

2.      Uzgadnianie z WKU Chełm osób podlegających obowiązkowi służby w formacjach OC.

3.      Opracowywanie planu OC Gminy i Planu Zarządzania Kryzysowego.

4.      Stała aktualizacja planów OC i PZK.

5.      Organizacja szkolenia formacji OC i masowego ludności.

6.      Organizacja ćwiczeń i treningów z formacjami OC .

1.      Opracowanie planów szkolenia z zakresu OC oraz prowadzenie ewidencji przeszkolonych.

2.      Opracowanie projektów  zarządzeń i wytycznych Szefa OC Gminy w zakresie przyjętych zadań.

3.      Opracowywanie sprawozdań i meldunków z realizacji zadań OC.

4.      Przestrzeganie zasad prowadzenia dokumentacji materiałowej OC.

5.      Opracowywanie tabel należności sprzętu dla formacji OC i ludności.

6.      Właściwe gospodarowanie sprzętem i materiałami OC znajdującymi się w magazynie  gminnym.

7.      Organizowanie okresowych przeglądów i konserwacji sprzętu OC.

8.      Właściwe gospodarowanie funduszami przeznaczonymi na potrzeby OC.

9.      Wykonywanie innych zadań  zleconych przez Szefa OC gminy, Wydział Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Chełmie i Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.

10.  Opracowanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji „Akcja Kurierska”.

11.  Prowadzenie Rejestru świadczeń osobistych i rzeczowych oraz ścisła współpraca  w tym zakresie z WKU Chełm.

12.  Opracowanie dokumentacji „Gminny Zespół Reagowania Kryzysowego” i bieżąca  aktualizacja.

13.  Prowadzenie ewidencji członków pododdziałów OC.

14.  Uzgadnianie z WKU Chełm osób podlegających obowiązkowi służby w formacjach OC.

15.  Opracowywanie planu OC Gminy i Planu Zarządzania Kryzysowego.

16.  Stała aktualizacja planów OC i PZK.

17.  Organizacja szkolenia formacji.

18.  Utrzymywanie w gotowości stałego dyżuru .

19.  Organizacja ochrony dotychczasowego miejsca pracy (DMP).

20.  Opracowanie i bieżąca aktualizacja statutu organizacyjnego gminy na czas „W”.

21.  Uwzględnianie w planach gminy potrzeb ochrony p.pożarowej.

22.  Prowadzenie ewidencji i rozliczanie zużycia materiałów pędnych  przez jednostki OSP.

23.  Prowadzenie ewidencji sprzętu p.poż. będącego na stanie w jednostkach OSP.

24.  Prowadzenie sprawozdawczości z zakresu ochrony p.pożarowej.

25.  Współpraca z KM PSP w Chełmie.

26.  Współpraca z Zarządem Wojewódzkim i Powiatowym ZOSP RP.

27.  Prowadzenie rejestrów ewidencji działalności gospodarczej.

28.  Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

29.  Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Chełmie.

30.  Prowadzenie zadań z zakresu promocji i rozwoju gminy.

31.  Obsługa kserokopiarek i wykonywanie małej poligrafii dla potrzeb własnych i  jednostek organizacyjnych.

32.  Nadzór nad Rezerwami Mobilizacyjnymi Urzędu Mieszkalnictwa (agregat prądotwórczy)

33.  Sprawozdawczość z nadzoru nad rezerwami.

34.  Zakup paliwa, rozliczanie paliwa i diagnostyka  sprzętu do agregatu.

35.  Pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych i prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych, oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.

 


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-06
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2012-12-06