Szczegółowe dane komórki
,
Do zadań stanowiska pracy ds. obsługi Rady Gminy i informatyki należy:
1. Obsługa organizacyjna i kancelaryjno - techniczna Rady Gminy i komisji rady oraz zabezpieczenie organizacyjne sesji rady i posiedzeń komisji.
2. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał, sprawozdań i informacji.
3. Obsługa posiedzeń komisji rady.
4. Protokołowanie posiedzeń sesji rady gminy i komisji rady.
5. Opracowywanie projektów pracy rady gminy i komisji rady.
6. Prowadzenie ewidencji uchwał rady gminy oraz przedkładanie ich Wojewodzie Lubelskiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej.
7. Prowadzenie ewidencji wniosków i postulatów radnych oraz przekazywanie ich do realizacji.
8. Załatwianie spraw związanych z nadawaniem odznaczeń.
9. Nadzór nad wyborami do Sejmu, Senatu, wyborami samorządowymi, sołtysów, Rad Sołeckich i ławników sądowych.
10. Koordynowanie współpracy z organizacjami społecznymi i związkami zawodowymi.
11. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów komputerowych.
12. Zarządzanie hasłami użytkowników i nadzór nad przestrzeganiem procedur określających częstotliwość ich zmiany oraz sposobem zabezpieczeń.
13. Prowadzenie strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej.
14. Kontrola systemów pod kątem obecności wirusów i zabezpieczanie przed nimi.
15. Nadzór nad naprawami, konserwacją oraz likwidacja urządzeń komputerowych.
16. Przegląd prasy i poczty elektronicznej.
17. Nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem sprzętu komputerowego.
18. Archiwizacja dokumentów wyborczych.
19. Sporządzanie protokołów przesłuchań świadków do celów emerytalno-rentowych.