Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Białopole

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
URZĄD STANU CYWILNEGO
Adres komórki
,
Telefon
/082/ 568-22-39
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy:

 

1.      Rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń mających wpływ na stan cywilny osób.

2.      Sporządzanie i wydawanie odpisów  aktów stanu cywilnego.

3.      Prowadzenie ksiąg stanu cywilnego.

4.      Konserwacja i przechowywanie ksiąg stanu cywilnego i akt zbiorowych.

5.      Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń zgodnie z przepisami Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

6.      Współpraca z kościołami i innymi związkami wyznaniowymi.

Ponadto prowadzenie spraw z zakresu:

a)      wydawanie dokumentów  stwierdzających tożsamość,

b)      prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem dokumentów stwierdzających tożsamość,

c)      prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,

d)      zaopatrywanie urzędu w druki, sprzęt i materiały biurowe oraz ich ewidencja,

e)      zaopatrywanie pracowników urzędu w środki bhp i ich ewidencja,

f)        zamawianie, ewidencja i kasowanie pieczątek urzędowych,

g)      nadzorowanie pracy woźnej i wnioskowanie wysokości przyznawania premii.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Kadencja
Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-06
Osoba wprowadzająca informację:
Dodano do BIP dnia:
2012-12-06