Szczegółowe dane komórki
Do zakresu działania na stanowisku ds. księgowości budżetowej należy w szczególności:
1) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów budżetu gminy i pozostałych rachunków budżetu gminy;
2) kompletowanie dokumentów księgowych Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury;
3) sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym oraz ich dekretowanie;
4) sporządzanie sprawozdań kwartalnych, sprawozdań finansowych rocznych oraz całość obowiązków wynikających z rachunkowości i sprawozdawczości Gminnego Ośrodka Kultury;
5) sporządzanie sprawozdań budżetowych;
6) sporządzanie sprawozdań finansowych;
7) sporządzanie planów finansowych oraz ich zamian;
8) pomoc Skarbnikowi przy opracowywaniu budżetu, sporządzaniu uchwał budżetowych oraz WPF, przepisów wewnętrznych z zakresu rachunkowości;
9) prowadzenie ewidencji księgowej oraz sprawozdań rocznych Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy;
10) ewidencja środków trwałych i wyposażenia;
11) rozliczanie inwentaryzacji majątku Urzędu Gminy, GOK i GOPS.