Szczegółowe dane komórki
Do zakresu działania na stanowisku ds. organizacyjnych, obsługi Rady Gminy i jednostek pomocniczych należy w szczególności:
1) w zakresie obsługi Rady Gminy:
a) obsługa organizacyjna i kancelaryjno – techniczna sesji Rady i posiedzeń komisjiw zakresie obsługi jednostek pomocniczych:
b) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, podziałem i znoszeniem jednostek pomocniczych;
c) prowadzenie ewidencji jednostek pomocniczych gminy, aktualizacja statutów sołectw;
d) współpraca z organami sołectw;
e) organizowanie i wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem wyborów sołtysów i rad sołeckich;
2) w zakresie prowadzenia archiwum zakładowego:
a) przyjmowanie dokumentów do archiwum zakładowego, a następnie przekazywanie ich do archiwum państwowego;
3) w zakresie spraw organizacyjnych:
a) zamawianie, ewidencja i kasowanie pieczątek urzędowych,
b) zamawianie materiałów biurowych i środków czystości,
c) zamawianie i ewidencja druków ścisłego zarachowania,
4) prowadzenie Kancelarii Tajnej Urzędu,
5) sporządzanie protokołów przesłuchań świadków do celów emerytalno - rentowych,
6) prowadzenie spraw związanych z poświadczaniem własnoręczności podpisu.